Højttaler partnerskab tilbyder handel Vis værdi

Ønsker at få tilføjet eksponering på en messe? Overveje at sponsorere en professionel højttaler på deltagerne møde. Men ikke bare nøjes med en banner på scenen med dit firmanavn. Der er meget mere indflydelse du kan få fra en top flight professionel højttaler.
Efter at have været den sponsorerede keynoter på store konferencer, er jeg overrasket over hvor mange sponsorer reagerer med forundring, når jeg foreslår måder, de kan bruge mig. Overvej disse tilføjelser:
(1) make sure taleren er bevandret i dit produkt eller din service. Hvis muligt og hensigtsmæssigt, kan højttaleren kunne bruge din virksomhed som et eksempel under præsentationen. For eksempel i adressering administratorerne af advokatfirmaer, talte jeg om betydningen af strategiske alliancer af, så det rigtige arbejde er gjort af de rigtige mennesker. Sponsor, Pitney Bowes, håndteres udskrivning, mail room service, osv. på en måde, der var være både effektiv og omkostningseffektiv for virksomheden. Pitney Bowes fungerede som et godt eksempel på en strategisk alliance!
(2) Brug taleren for en grundtone og en break-out. Mange højttalere tilbyder et dagligt gebyr, hvilket betyder, at du kan bruge dem til mere end én session i en dag. Denne strategi sikrer, at hver deltager, uanset hvad deres tidsplan, vil have mulighed for at se højttaleren i aktion.
(3) anmode taleren om at skrive en artikel, der kan blive genoptrykt med dit firmalogo og givet væk gratis på standen. Taleren kan være i kabine, autographing artiklen. Udskrive artiklen i din virksomhed nyhedsbrev eller et blad for dem, der ikke kunne deltage.
(4) anmode taleren om at signere bøger i din kabine og hilse på folk. Give væk den talendes bog på din bod for de første 100 mennesker. Du vil blive overrasket over hvor meget trafik vil straks vise. En variation af dette tema er at opdele give-away i morgen og eftermiddag, således generere trafik på forskellige tidspunkter af dagen
(5) hvis det er muligt, arbejde med taleren til at bruge enten hendes kerne besked eller tale titel som en del af baggrunden i standen. Dette er ikke kun styrker en læring punkt, men identificeret din virksomhed til alle deltagere og ikke kun dem, der deltog i en session.
(6) print op et postkort med dine firmaoplysninger og højttalere nøglen læringspunkter. Indlevere sig efter messe til alle, der deltog i konferencen. Faktisk er en rigtig fin gestus at skrive et følgebrev om din virksomhed og hvorfor du sponsoreret taleren. Send det i en hånd-adresseret konvolut og vedlægge en pung-størrelse-kort med talerens hovedpunkter.
(7) overveje at hyre taleren til opfølgning med deltagere ved at udsende en regelmæssig artikel eller nyhedsbrev via e-mail sponsoreret af organisationen. Dette forstærker den talendes budskab for langsigtede resultater og giver yderligere eksponering for din organisation.
(8) Hvis passer er en god en, overveje at sponsorere den samme taler inden for organisationen. Så ofte får menige medarbejdere ikke at deltage i konferencer. Den fremherskende opfattelse, at “salg og marketing har alt sjovt” kan imødegås, hvis du medbringer hvad din lærde tilbage til corporation. Og videreuddannelse er en af de top tre opbevaring faktorer.
At sponsorere en taler for en en-times session efterlader værdi og mulighed for på bordet. Når du matche foreningens behov med virksomhedens målsætninger og strategisk benytte dig af uanset tjenester en professionel højttaler kan tilbyde, bliver alle en vinder!
(c) 2004, McDargh kommunikation. Alle rettigheder forbeholdes. Genudskriv rettigheder, så længe den artikel og by-line holdes intakt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *